LIFESTYLE Moda

Sono Idoni – nowe miejsce w modowym centrum Poznania

Sono Idoni – nowe miejsce w modowym centrum Poznania
Luksusowy salon otwarty został w Starym Browarze. Miejsce to zachęca odwiedzających nie tylko listą światowych marek, których kolekcje dostępne są pod szyldem Sono Idoni, lecz także oryginalnymi witrynami zaprojektowanymi przez Grupę

Data publikacji: 2015-09-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sono Idoni – nowe miejsce w modowym centrum Poznania
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

Luksusowy salon otwarty został w Starym Browarze. Miejsce to zachęca odwiedzających nie tylko listą światowych marek, których kolekcje dostępne są pod szyldem Sono Idoni, lecz także oryginalnymi witrynami zaprojektowanymi przez Grupę Advertis.

Sono Idoni – nowe miejsce w modowym centrum Poznania Moda, LIFESTYLE - Luksusowy salon otwarty został w Starym Browarze. Miejsce to zachęca odwiedzających nie tylko listą światowych marek, których kolekcje dostępne są pod szyldem Sono Idoni, lecz także oryginalnymi witrynami zaprojektowanymi przez Grupę Advertis.

Luksusowy salon otwarty został w Starym Browarze. Miejsce to zachęca odwiedzających nie tylko listą światowych marek, których kolekcje dostępne są pod szyldem Sono Idoni, lecz także oryginalnymi witrynami zaprojektowanymi przez Grupę Advertis.

Po prawej stronie wejścia uwagę przykuwają dwa podświetlane portale o fakturze nawiązującej do szlachetnego onyksu. Minimalistyczne logo salonu wyeksponowane zostało w postaci bryły pokrytej czarną tkaniną z iluminowanymi,  białymi literami, dzięki czemu doskonale widoczne jest również z poziomu niższego piętra. Witryny stałe zaprojektowane zostały w estetyce charakterystycznej dla włoskiej mody – klasyczna kolorystyka i wysokiej jakości materiały kojarzone z luksusem i elegancją.

Częściom stałym towarzyszą witryny tematyczne eksponujące kolekcje na dany sezon. Klimatyczna kompozycją z drewna, wrzosów i kasztanów nada charakter przestrzeni salonu na najbliższe miesiące. Inspiracją były ulice europejskich stolic, gdzie dominuje prostota z nutą ekstrawagancji. Elementy dekoracyjne nie powinny przytłaczać kolekcji, powinny podkreślać jej styl i jednocześnie prezentować wizerunek marki. Ważne są wyraziste skojarzenia. Stąd pomysł by zamiast wielości detali, wyolbrzymić jesienne akcenty. Tak powstały lśniące, kilkudziesięciocentymetrowe kasztany, które nadają ton witrynom na sezon jesień-zima – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Grupy Advertis.

Ciekawym elementem projektu są rozwiązania niejako „ożywiające” manekiny umieszczone za szybą witryn. Specjalnie zaprojektowane obrotowe podesty umożliwią zaprezentowanie ubrań w pełnej krasie, a wmontowany system nadmuchu pozwala między innymi na odtworzenie jednej z najbardziej znanych scen w historii kina, z udziałem Marlin Monroe. To przełamanie statycznej formy ekspozycji z jaką kojarzą się witryny sklepowe. Tym samym „puszczamy oko” do klientów, wchodzimy w interakcję.

A to już wiesz?  Biurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?

Warto przyglądać się temu jak aranżacja Sono Idoni będzie zmieniała się w kolejnych sezonach. Oficjalne otwarcie salonu odbyło się 17 września w Starym Browarze przy ul. Półwiejskiej 42 w Poznaniu. Wśród marek dostępnych w Sono Idoni znajdują się tak znane włoskie marki jak Emporio Armani, GAS, Pal Zileri, Peserico, Gaudi, Tombolini, AT.P.CO, Yes Zee.  

 

 

 

 

 

 

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sono Idoni – nowe miejsce w modowym centrum Poznania Moda, LIFESTYLE - Luksusowy salon otwarty został w Starym Browarze. Miejsce to zachęca odwiedzających nie tylko listą światowych marek, których kolekcje dostępne są pod szyldem Sono Idoni, lecz także oryginalnymi witrynami zaprojektowanymi przez Grupę Advertis.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy