Aktualności Moda

Zmysłowa i sportowa féminité od Etam

Zmysłowa i sportowa féminité od Etam
Warszawa, sierpień 2015 r. Informacja prasowa Zmysłowa i sportowa féminité od Etam Prawie sto lat temu twórcy marki Etam zauważyli, jak ważna i bliska kobiecie

Warszawa, sierpień 2015 r.
Informacja prasowa

Zmysłowa i sportowa féminité od Etam

Prawie sto lat temu twórcy marki Etam zauważyli, jak ważna i bliska kobiecie jest bielizna. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientek, wiedzieli, że musi być piękna, zmysłowa i wygodna. Wysiłek wkładany w zrozumienie kobiecych potrzeb do dziś jest podstawą w tworzeniu projektów Etam. Od sierpnia także klientki Galerii Mokotów, która stale poszerza ofertę mogą włączyć się w żywy dialog z marką.

Koncept firmy Etam zakłada, że każda klientka przekraczając próg salonu ma czuć się̨ wyjątkowo.
Otoczona profesjonalną opieką brafitterek, otrzyma poradę na temat odpowiedniego dla niej kroju, fasonu czy nawet koloru bielizny. Ma to ogromny wpływ na samopoczucie i pewność siebie każdej kobiety. Dzięki temu, również po zakupie, klientka opuszcza sklep szczęśliwa.

W ofercie salonu w Galerii Mokotów klientki znajdą bieliznę dzienną i nocną, akcesoria, ale też odzież sportową czy bieliznę korygującą. Każda z pań może poprosić o wykonanie pomiaru zaprojektowanymi przez Etam specjalnymi taśmami mierzącymi. Zapewnia to jak najlepszy dobór rozmiaru i maksymalnie podnosi komfort i radość z noszenia bielizny

Wieloletnią ambasadorką Etam jest światowej sławy modelka Natalia Vodianova, która nie tylko wspiera markę swoim wizerunkiem, ale bierze również aktywny udział w projektowaniu bielizny.
Dzięki ścisłej współpracy z bardzo różnymi kobietami, marka Etam może pochwalić się wieloma innowacyjnymi produktami, takimi jak biustonosz zapamiętujący kształt biustu Pure Sensa4on czy biustonosz Double Push Up z mini pompką, dzięki, której kobieta może sama kontrolować wielkość efektu push up.
A wszystkie aktywne sportowo panie pokochają linie Be+ z technologią amortyzującą biust podczas dynamicznych ćwiczeń fizycznych. Zapraszamy do odkrycia swojej féminité w butiku Etam w Galerii Mokotów na poziomie 0 obok fontanny. Etam uzupełnia szeroką ofertę marek z bielizną Galerii Mokotów i że nie mamy wątpliwości, że każda kobieta znajdzie w Galerii bieliznę dla siebie.

A to już wiesz?  Wakacje pod znakiem wygody!

****
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła cztery gwiazdki. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe
i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy