Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torby podróżne na zimowy wyjazdKategoria: Moda, LIFESTYLERozpoczął się okres ferii i wyjazdów zimowych. Zapewne wiele z Was stoi teraz przed dylematem –
Materiały prasowe, 28.09.2018 r.Top Gun – daj się porwać przygodzie!Kolekcja limitowana dostępna tylko w salonach OCHNIKMarka OCHNIK przygotowała nie lada gratkę dla koneserów filmowej klasyki oraz miłośników militarnego
DŻINSOWY ZAWRÓT GŁOWYW sezonie wiosna/lato 2015 postaw na denim! Kultowy materiał opanował największe światowe wybiegi, więc nie może go zabraknąć w twojej wiosennej szafie. Nosimy go w każdym kolorze i w każdej postaci ?
Data publikacji: 2016-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na karnawałowy blaskKategoria: Moda, LIFESTYLENowy rok w modzie oznacza nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim karnawałowe szaleństwo. Dlatego podsuwa
Data publikacji: 2014-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień otwarty w salonie mody CoutureKategoria: Moda, LIFESTYLEPorady stylistki, fryzjerki, kosmetyczki, florystki, specjalistów w dziedzinie medycyny estetycznej,
Informacja prasowaZduńska Wola, 07 listopada 2014Homewear ? Gatta razem z Britney Spears zadba o Twój styl także w domuMasz dość mało kobiecych dresów, powyciąganych bluz i T-shirtów? W domowym zaciszu, nawet kiedy nikt nie
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niekończąca się przygoda z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo TK Maxx dotarła właśnie nowa dostawa znanych marek, bogata w produkty stworzone by aktywnie spę
Geometria to podstawaRegularne wzory w ostatnim czasie prezentują zupełnie nowe oblicze. Przeskalowane grafiki są w odwrocie ? na pokazach światowych projektantów, m.in.RalphaLaurena, królowały drobne geometryczne printy w mini
Informacja prasowa Warszawa, 11 sierpnia 2015 Pochwała kobiecościLookbook – kolekcja jesień – zima 2015 marki Dalia Każda kobieta jest inna i każdą
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n