Moda moda damska Moda dla pań

Regularne wzory w tym sezonie prezentują zupełnie nowe oblicze.

Regularne wzory w tym sezonie prezentują zupełnie nowe oblicze.
Geometria to podstawa Regularne wzory w ostatnim czasie prezentują zupełnie nowe oblicze. Przeskalowane grafiki są w odwrocie ? na pokazach światowych projektantów, m.in.RalphaLaurena, królowały drobne

Geometria to podstawa

Regularne wzory w ostatnim czasie prezentują zupełnie nowe oblicze. Przeskalowane grafiki są w odwrocie ? na pokazach światowych projektantów, m.in.RalphaLaurena, królowały drobne geometryczne printy w minimalistycznym wydaniu. Ten styl jest jednym z najmocniejszych motywów kolekcji Solar na wiosnę/lato 2014.

Najpopularniejszym, a jednocześnie najbardziej szykownym rozwiązaniem są geometryczne nadruki w wydaniu black&white. Klasyczne zestawienie kolorystyczne pozwala na odważne łączenie pozornie niepasujących do siebie wzorów. Kwadraty są w towarzystwie okręgów, romby łączymy z trójkątami, a paski i kropki tworzą harmonijne kompozycje. Kombinacje geometrycznych printów tworzą iluzje optyczne modelujące sylwetkę i przyciągające spojrzenia. Wyraziste desenie świetnie komponują się także z intensywnymi barwami. Niezależnie z tego, czy postawisz na akcent w postaci neonowej żółci lub zieleni, czy też zdecydujesz się na temat garderoby w najmodniejszym odcieniu błękitu ? graficzne wzory zyskają świeżości i letniego charakteru. Soczyste kolory w zestawieniu z bielą i czernią tworzą ponadczasowy zestaw – synonim elegancji.

Oszczędny styl regularnych wzorów idealnie współgra z prostymi fasonami inspirowanymi modą lat 60. Trapezowe sukienki, pudełkowe żakiety oraz ołówkowe spódnice z podwyższonym stanem ? te typy świetnie sprawdzą się zarówno w biurze, jak i podczas eleganckich przyjęć. Idealnym dopełnieniem będą utrzymane w minimalistycznym trendzie akcesoria. Pojemne torebki w monochromatycznych tonacjach zdobią jedynie graficzne lub plecione wzory. Z kolei surowy charakter metalowej biżuterii podkreślają geometryczne bryły w delikatnych kolorach.

SOLAR_SS14_Image_0132-001-2014-06-02 _ 16_39_33-72

SOLAR_SS14_Image_0141-002-2014-06-02 _ 16_39_34-72

SOLAR_SS14_Image_0162-003-2014-06-02 _ 16_39_35-72

SOLAR_SS14_Image_5360-004-2014-06-02 _ 16_39_35-72

SOLAR_SS14_Image_5397-005-2014-06-02 _ 16_39_36-72

SOLAR_SS14_ZA024317_267_p-006-2014-06-02 _ 16_39_36-72

SOLAR_SS14_ZA024318_267_p-007-2014-06-02 _ 16_39_37-72

SOLAR_SS14_ZA024372_128_p-008-2014-06-02 _ 16_39_37-72

SOLAR_SS14_ZA024435_016_p-009-2014-06-02 _ 16_39_37-72

SOLAR_SS14_ZA024482_016_p-010-2014-06-02 _ 16_39_38-72

SOLAR_SS14_ZA024493_007_p-011-2014-06-02 _ 16_39_38-72

SOLAR_SS14_ZA024495_034_p-012-2014-06-02 _ 16_39_38-72

SOLAR_SS14_ZA024496_034_p-013-2014-06-02 _ 16_39_38-72

SOLAR_SS14_ZA024505_053_p-014-2014-06-02 _ 16_39_39-72

solar_ss14_za024514_035_p-015-2014-06-02 _ 16_39_39-72

solar_ss14_za024514_233_p-016-2014-06-02 _ 16_39_39-72

SOLAR_SS14_ZA024515_053_p-017-2014-06-02 _ 16_39_40-72

solar_ss14_za024556_016_p-018-2014-06-02 _ 16_39_40-72

SOLAR_SS14_ZA024557_016_p-019-2014-06-02 _ 16_39_41-72

SOLAR_SS14_ZA024605_078_p-020-2014-06-02 _ 16_39_42-72

SOLAR_SS14_ZA024661_128_p-021-2014-06-02 _ 16_39_42-72

SOLAR_SS14_ZA024666_023_p-022-2014-06-02 _ 16_39_43-72

SOLAR_SS14_ZA024666_103_p-023-2014-06-02 _ 16_39_43-72

SOLAR_SS14_ZA024667_023_p-024-2014-06-02 _ 16_39_43-72

SOLAR_SS14_ZA024667_103_p (1)-025-2014-06-02 _ 16_39_44-72

solar_ss14_za024682_267_p-026-2014-06-02 _ 16_39_44-72

solar_ss14_za024683_267_p-027-2014-06-02 _ 16_39_45-72

solar_ss14_za024719_103_p-028-2014-06-02 _ 16_39_45-72

SOLAR_SS14_ZA024720_162_p-029-2014-06-02 _ 16_39_46-72

SOLAR_SS14_ZA024723_162_p-030-2014-06-02 _ 16_39_46-72

SOLAR_SS14_ZA024731_023_p-031-2014-06-02 _ 16_39_46-72

solar_ss14_za024732_023_p-032-2014-06-02 _ 16_39_47-72

solar_ss14_za024733_023_p-033-2014-06-02 _ 16_39_48-72

solar_ss14_za024735_216_p-034-2014-06-02 _ 16_39_48-72

SOLAR_SS14_ZA024789_267_p-035-2014-06-02 _ 16_39_48-72

SOLAR_SS14_ZA024790_267_p-036-2014-06-02 _ 16_39_49-72

SOLAR_SS14_ZA024794_162_p-037-2014-06-02 _ 16_39_49-72

A to już wiesz?  RAPORT: Ponad połowa Polaków daje ubraniom drugie życie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy