Data publikacji: 2020-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubrania z cupro i modalu na lato 2020Kategoria: Moda, LIFESTYLEUbrania z cupro i modalu na lato 2020Modal to materiał, który ma dużą odporność na mechacenie
Data publikacji: 2018-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Look of The Year w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż niebawem Avenida Poznań zamieni się w prawdziwą aleję mody.Już niebawem Avenida Poznań
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 prawdziwych hitów tej wiosny – do upolowania w outlecieKategoria: Moda, LIFESTYLECo tak naprawdę warto kupić tej wiosny, aby jeszcze przez kilka sezonów nie
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowskiKategoria: Moda, LIFESTYLESEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&br
Data publikacji: 2019-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walory estetyczne zegarków na rękę coraz ważniejsze dla PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLEPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriach eleme
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów
Warszawa, 30 sierpnia 2016RÓŻOWA JESIEŃTo już pewne: jesień będzie należeć do… pudrowego różu. Ten kolor króluje w kolekcjach największych domów mody, ale także w ofercie popularnych sieciówek. Różowa bielizna to t
Data publikacji: 2014-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Garnitur szyty na miarę – bespoke czy MtMKategoria: Moda, LIFESTYLEPolskim mężczyznom coraz bardziej zależy na dobrym wyglądzie, a przez to wzrasta popula
Data publikacji: 2014-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy butik Essenza Man – elegancja z pazuremKategoria: Moda, LIFESTYLEEssenza Man to marka odzieżowa dla mężczyzn ceniących styl, elegancję oraz indywidualizm
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we