Data publikacji: 2019-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego progr
Data publikacji: 2017-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 typy kobiet na wyprzedażach – sprawdź, którą jesteś!Kategoria: Moda, LIFESTYLEZ badań przeprowadzonych dla miesięcznika „Avanti” , wynika że letnie o
Jaka mama, taka córkaKażda młoda dama ubiera się jak mama ? to motto nadchodzącej wiosny. Wzorem zagranicznych gwiazd, coraz chętniej polskie mamy i córki decydują się na bliźniacze stylizacje.Victoria Beckham i jej córka
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FINKE WEAR – handmade with love for YouKategoria: Moda, LIFESTYLEWełna na jesień i zimę – MUST HAVE każdej garderoby!FINKE WEAR – handmade wi
Męski punkt widzenia– nowości od PRIMAMODA na sezon jesień-zima 2014W obliczu różnorodnych trendów w kolekcjach dla kobiet czasem wydaje się, że moda męska nie ma nic nowego do zaproponowania – nic bardziej mylne
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy bieliźniane na 2019 rokKategoria: Moda, LIFESTYLEJaki będzie ideał kobiety w 2019 roku? Opowiada Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i li
Warszawa, 27.09.2018 r.Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii KalityŚliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową pr
PARTY READY– nowości na Sylwestra i karnawał od New LookWybór idealnej kreacji na Sylwestra i karnawał to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Odkryj swój imprezowy styl z marką New Look ? postaw na pełne blasku cekinowe suk
Data publikacji: 2020-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szpilki – królowe obuwniczych półekKategoria: Moda, LIFESTYLETo magiczne obuwie, dzięki któremu możemy dodać elegancji nawet codziennej stylizacji, opty
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat