Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz ZeCirlce² – estetyczny smartwatch z bogatymi możliwościamiKategoria: Moda, LIFESTYLEZeCirlce² od szwajcarskiej firmy MyKronozSmartfony, smartwat
SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition 2? zakupy dla najmłodszych od polskich projektantówjuż wkrótce na Wielkim Pikniku Soho!Już 31.05-01.06 podczas Wielkiego Pikniku Soho ruszamy z kolejną edycją targów poświęconych naszym u
Data publikacji: 2018-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda festiwalowaKategoria: Moda, LIFESTYLESezon festiwalowy w pełni. Jak komponować stylizacje jeśli jedziesz na Kraków Live Festival albo Tauron Nowa Muzyka? Iz
Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje Black & White nie tylko na maturęKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancka biała koszula i czarny dół to podstawa w garderobie każdej kobiety. I choć
Data publikacji: 2019-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja Matthew Williamsa dla NikeKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje nową kolekcję kapsułową zaprojektowaną przez Matthew Williamsa.Matthew Willi
Informacja prasowaGdańsk, 6 maja 2019 r.Przed nami Mercure Fashion Night by Patryk WojciechowskiWielkie święto mody powraca do Trójmiasta!Przed nami kolejna – 13. edycja wyjątkowego cyklu pokazów Mercure Fashion Night, któ
Bohater szaf na całym świecie. Uniwersalny jeans Jeszcze w latach 50. i 60. uchodził za pewną ekstrawagancję, symbol buntu, bywał nawet kojarzony z przestępcami. Jeans – bo o nim mowa – początkowo traktowany jako strój ro
Data publikacji: 2019-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann – niemiecki lider branży optycznej otwiera ponownie swój salon w PoznaKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Fielmann, obecna na europejskich rynkach od 19
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myś
WITTCHEN ponownie w sklepach sieci LidlLidl przedstawia kolejną odsłonę współpracy z renomowaną marką WITTCHEN. Tym razem w sklepach sieci Lidl pojawi się aż 20 wyjątkowych wzorów torebek damskich z najwyższej jakości wł