Informacja prasowa,wrzesień 2014Appartement Francais– Pierre Cardin na sezon jesień-zima 2014/15Propozycje marki Pierre Cardin na nadchodzący sezon zostały sporządzone z myśląo tym mężczyźnie, który ceni sobie ele
Data publikacji: 2016-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaszalej z biznesową stylizacją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowy dress code to wyzwanie dla niejednej kobiety, która nie lubi nudy w pracy. Wiemy, jak temu zar
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak dobrać czapkę do kształtu twarzyKategoria: Moda, LIFESTYLEDla wielu z nas wybór czapki jest trudną decyzją. Jak wybrać fason, który podkreśli indywidual
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Błysk i sportowa wygodaKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie kobiety zamienią obcasy na płaskie podeszwy. Na ulicach królować będą wygodne buty z naturalnyc
Data publikacji: 2017-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W blasku tego szczególnego dnia – biżuteria ślubna SPARK SILVER JEWELRYKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniu ślubu wszystko powinno być wyjątkowe: pięknie przyst
EMPIK, informacja prasowaLipiec 2014?Miasto 44 by Q?? Robert Kupisz?. Ekskluzywna, limitowana kolekcja autorska w Empiku?Miasto 44? Jana Komasy ? jedna z najbardziej wyczekiwanych tegorocznych premier filmowych, która trafi do kin
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości od 1but.plKategoria: Moda, LIFESTYLESprawdźcie nowości w ofercie 1but.pl.Chcesz połączyć najnowsze trendy z duchem oldschool i to bez utraty komfortu
Data publikacji: 2017-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcas – król modyKategoria: Moda, LIFESTYLEButy na obcasie są częścią garderoby kobiet od setek lat. Kiedyś miały dodawać centymetrów, dzisiaj dodają
Data publikacji: 2015-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na modowe zegarkiKategoria: Moda, LIFESTYLE„Jak w szwajcarskim zegarku” – powszechnie używane określenie na coś, co działa precyzyjnie i bezbłędnie,
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz