Data publikacji: 2019-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Charlotte Gainsbourg w obiektywie Juergena Tellera na okładce Vogue PolskaKategoria: Moda, LIFESTYLENiemiecki fotograf powraca na łamy magazynu po historycznej ok�
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KARL LAGERFELD – KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMAKategoria: Moda, LIFESTYLEKampania KARL LAGERFELD jesień/zima 2019 świętuje kultowe życie i dziedzictwo Karla Lagerfe
Data publikacji: 2014-11-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs i targi w Warszawie – ślubne marki walczą o klientówKategoria: Moda, LIFESTYLEWymarzona suknia ślubna z najnowszej kolekcji – 2015 marki Mon Cher
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oznaczenia obuwia – czy wiesz co kupujesz?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKupując nową parę obuwia sprawdź, czy posiada ono etykietęz informacją, z czego zosta
Data publikacji: 2019-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Wołomin zaprasza na zakupy ze stylistką!Kategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Wołomin zaprasza odwiedzających na bezpłatne konsultacje z doradcą ds. wizeru
Data publikacji: 2018-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: StartUp z Poznania spełnia marzenia kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEGoClo, nowa marka na rynku modowym wprowadziła legginsy wspomagające walkę z nadmierną tkank
Data publikacji: 2015-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza Festiwal Męskiej ElegancjiKategoria: Moda, LIFESTYLEPrezentacja nowych produktów ekskluzywnej marki Victorio. I wreszcie szereg atrakcyjnych rabatów i promo
Stylizacja lipca– skórzana kurtka na lato od marki ANDRZEJ JEDYNAKKrótka kurtka to idealne rozwiązanie na chłodniejsze letnie dni czy wakacyjne wieczory. Jeżeli szukamy okrycia, które sprawdzi się w każdej sytuacji, wa
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem