Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bajkowe stylizacje – z tego się nie wyrasta!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDzieciństwo to beztroski czas, pełen przygód i historii, do których każdy z nas chętni
Umiłowanie natury – moda w kolorach ziemiTrendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasami odpowiadają na panującą sytuację, innym razem nadają wydarzeniom rytm. Jak zatem zbudować ponadczasową garderobę? Odpowied
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszają zimowe wyprzedaże w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEW Porcie Łódź ruszają właśnie zimowe wyprzedaże. Klienci znajdą w Centrum bogatą ofert
Materiał prasowyElegancki minimalizm w kolekcji NIFE wiosna / lato 2013 Polska marka po raz kolejny postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu. Tym razem inspiracją dla nowej kolekcji na sezon wiosna / lato 2013 jest surowy, skan
Stylizacja października– metaliczna kurtka typu biker od marki ANDRZEJ JEDYNAKMetaliczny odcień króluje w sezonie AW14/15. Barwy złota, srebra czy miedzi to obowiązkowa kolorystyka tej jesieni. Na topie wciąż pozostają
Informacja prasowaZduńska Wola, 4 sierpnia 2016CITYLIGHTS DREAMS –kolekcja od Gatty na sezon jesień-zima 2016/2017 Kobieta XXI wieku to kobieta aktywna i nowoczesna, godząca pracę zawodową z domowymi obowiązkami i życiem
Data publikacji: 2015-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywny pokaz mody marki Hexeline na Dworcu KolejowymKategoria: Moda, LIFESTYLEWiosenno – letnia kolekcja Hexeline zapiera dech w piersiach. Na wybiegu króluj
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ROZPRZEDAŻ W FACTORY – KOGO SKUSZĄ NAJLEPSZE OFERTY ZAKUPOWE W MIEŚCIE?!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż dziś startuje największe święto okazyjnych zakupów!
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwony i Żółty nigdy nie wychodzą z mody – DHL z VetementsKategoria: Moda, LIFESTYLEDHL i Vetements kontynuują współpracę opartą na dostarczaniu nowych
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach b