Data publikacji: 2020-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna 2020 dla Twojej sylwetki. Jak dobierać trendy, aby dobrze wyglądać?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKażda z nas wie, że odpowiednio dobrana garderoba może podk
Modnie i z klasÄ… w najmodniejszym wÅ‚oskim wydaniu, czyli kolekcja PRIMAMODA na sezon wiosna-lato 2015Sezon wiosna-lato 2015 to feeria soczystych kolorów i ciekawych faktur ? fuksja, miÄ™ta czy kobiecy, wężowy wzór – to tyl
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj AxamiKategoria: Moda, LIFESTYLETo prawda, Anka zapomniała jak to jest być seksowną kobietą. Odkąd została mamą dwóch rozhasanych chłopców, jej codzi
Informacja prasowaZduńska Wola, 26 lutego 2015Nowość od Gatty: Rajstopy BB creme effect!Po zimie, gdy tylko zrobi się cieplej, wiele kobiet wyjmuje z szafy ukochane spódnice i sukienki. Co jednak zrobić, gdy nasze nogi, naraż
Data publikacji: 2015-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep internetowy Ditta Zimmermann zaprasza na zakupy!Kategoria: Moda, LIFESTYLENa początku grudnia br. ruszył sklep online polskiej marki biżuteryjnej Ditta Zimm
Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z historią miłosną w tleKategoria: Moda, LIFESTYLEBiżuteria z historią miłosną w tleWart ponad pół miliona złotych diamentowy pierścionek cz
Data publikacji: 2016-08-22Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: 50 style kolejnym najemcÄ… w PoznaÅ„ City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców PoznaÅ„ City Center dołączyÅ‚ nowy najemca – 50 style. Jest to p
Never Ever– modny powiew Å›wieżoÅ›ci„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te sÅ‚owa Yves Saint Laurent zdajÄ… siÄ™ przyÅ›wiecać zaÅ‚ożycielkom Never Ever. Zamiast Å›lepo podążać za zmiennymi trendami,
Jesienna gorączka złotaZłoto wróciło do łask. Zagraniczni projektanci obuwia docenili jego blask i nie tylko przywrócili je na salony, ale też zaczęli wykorzystywać w casualowych i sportowych butach. Detale w kolorze tego sz
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że