Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Data publikacji: 2018-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatni krzyk mody – torebki na sylwestra, karnawał i studniówkęKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z końcem roku kalendarzowego rozpoczyna się okres zabawy i
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park z nowym najemcąKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka WITTCHEN, producent luksusowych i ręcznie wykonanych produktów skórzanych wzbogaciła ofertę mod
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miejski dress code, czyli jak połączyć styl z wygodąKategoria: Moda, LIFESTYLESmart casual to zestawienie słów o zupełnie odmiennych znaczeniach. Smart to po
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JOSEPH RIBKOFF – OD XXS DO XXLKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne roz
Informacja prasowa, październik 2014HAKA – czyli biznesowa linia Pierre Cardin 2014/15Formalne biznesowe spotkania wymagają odpowiedniego ubioru. HAKA ? linia garniturów i kurtek na sezon jesień-zima 2014/15 – to pr
Data publikacji: 2017-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idealny prezent? Złap za druty i wyczaruj go samodzielnie!Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon zimowy to okres, w którym wiele czasu poświęcamy na wybranie idealnych
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przywitaj ciepłe dni z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z wiosenną pogodą do sklepów TK Maxx dotarły tysiące SZALONYCH MOŻLIWOŚCI, które pozwolą udeko
Data publikacji: 2019-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czasem słońce, czasem deszcz.Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy tego chcemy, czy nie, tegoroczne lato skończyło się na dobre. I choć jesień ma wiele uroku, to potr
More is moreW tym sezonie więcej znaczy więcej! Jak udowodnili światowi projektanci – od Jeremy’ego Scotta po Rodarte, od przybytku głowa nie boli. Ekstrawagancjai dystans, zabawa estetyką i formą – oto iście