Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,
Warszawa, 27.06.2014Informacja prasowa Wyrafinowana moda męska w Galerii MokotówSektor ekskluzywnej mody w warszawskiej Galerii Mokotów znów się powiększa. Już 27 czerwca do butików z męską odzieżą dołączy marka Celio
CUKIEREK ALBO PSIKUS? propozycje na Halloween od marki Claire?sHalloween to nie tylko świetna zabawa i słodkości, ale także pretekst do eksperymentowania z trendami. Makijaż wampira, zabawne peleryny i oryginalne maski – d
Data publikacji: 2019-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotuj się na wiosnę –modne buty na nowy sezonKategoria: Moda, LIFESTYLEChociaż za oknem panuje jeszcze zimowa aura, modowy świat myśli już o wiośnie, a
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
Data publikacji: 2019-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czasem słońce, czasem deszcz.Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy tego chcemy, czy nie, tegoroczne lato skończyło się na dobre. I choć jesień ma wiele uroku, to potr
Data publikacji: 2017-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podaruj innym trochę pięknaKategoria: Moda, LIFESTYLEWybór odpowiedniego prezentu to często nie lada wyzwanie. Każdy marzy o podarunku, który wywoła uśmiech
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzy nowe sklepy w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEOlsen, Tatuum i Lavard otworzyły w weekend swoje salony we wrocławskiej galerii handlowej. Jest więcej m
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że