Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
River Island Design Forum współpracuje z T. LipopRiver Island przedstawia pierwszą męską kolekcję w ramach inicjatywy Design Forum. Po trzech udanych kolaboracjach z młodymi projektantkami nadszedł czas na mężczyznę –
Data publikacji: 2016-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ma Szydło do broszki?Kategoria: Moda, LIFESTYLEBroszki stały się niewątpliwie znakiem rozpoznawczym Beaty Szydło. Dzięki temu elementowi biżuterii premier
Data publikacji: 2020-05-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #KLIFING – Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemcówKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria i Dom Mody Klif zapraszają na prezentacje m
Data publikacji: 2017-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MARKA MODOWA DOCENIONA W POLSCE I NA ŚWIECIEKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka modowa doceniona na międzynarodowym rynku.Kazar to jedna z najlepiej rozwijaj�
Data publikacji: 2017-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezentacja charytatywnych koszulKategoria: Moda, LIFESTYLEWczoraj (4 września) na 50 piętrze apartmenetowca Złota 44 odbyła się oficjalna premiera akcji OMENAA
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
Informacja prasowaWarszawa, 27 czerwca 2017 r.Stylizacje do pracy, które sprawdzą się podczas upałówUpały w mieście są niezwykle męczące, zwłaszcza, gdy musimy „przetrwać” je w biurze. Jak się ubrać do pracy w tak�
Data publikacji: 2016-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”Kategoria: Moda, LIFESTYLENa rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Cu
Sztuka minimalizmuKolekcja Gino Rossi na sezon AW14/15Po Teneryfie, której krajobrazy stały się tłem dla wiosenno-letniej kampanii marki, Gino Rossi powraca do Polski z minimalistyczną i graficzną sesją, prezentującą buty i