Tomasz Olejniczak twórca marki TOMAOTOMO swoją ostatnią kolekcję #LaDorothée zadedykował Mamie. Marka SPARK SILVER JEWELRY na zaproszenie TOMAOTOMO przygotowała, stworzoną specjalnie na potrzeby pokazu, kolekcję biżuterii z l
Jeśli mówić o miłości kobiet do przedmiotów, to torebki znajdą się w zdecydowanej czołówce tych nie tylko najpiękniejszych, ale najbardziej użytecznych rzeczy. Bo jak inaczej zorganizować najpotrzebniejsze drobiazgi, bez k
Już 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE MOŻLIWOŚCI, która zachęca klientów do poszukiwania tego co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.
Myślisz, że garnitury damskie można założyć tylko na oficjalne spotkanie czy do biura? Wcale nie! To będzie modowy hit tej wiosny. Klasyczny męski minimalizm, który pasuje zarówno do pracy jak i na nieoficjalne spotkanie z ko
23 listopada odbyła się premiera kolekcji wiosna - lato 2018 marki MMC Studio. Tło pokazu mody stanowiły lampy BUBBLES. Świetlne, bąbelkowe konstelacje od PUFF-BUFF świetnie komponowały się z kreacjami stworzonymi Ilonę Majer
EMPIK, informacja prasowa Lipiec 2014 ?Miasto 44 by Q?? Robert Kupisz?. Ekskluzywna, limitowana kolekcja autorska w Empiku ?Miasto 44? Jana Komasy ? jedna z najbardziej […]
Mamy wspaniałą wiadomość! Biznesowe torby marki SOCHA są już dostępne na polskim rynku. Premierowa prezentacja kolekcji odbyła się podczas międzynarodowej imprezy Mobility Reseller Days, skupiającej profesjonalnych sprzedawc
Barbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody, od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależno
We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania.
WITTCHEN w Lidlu: Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudnia Przedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu […]