Data publikacji: 2016-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystylizuj swojego mężczyznę na ŚwiętaKategoria: Moda, LIFESTYLENawet jeśli Wigilię spędzamy w domu, warto zasiąść za stołem w odświętnym stroju i rów
Data publikacji: 2017-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Mody w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEW najbliższy weekend (14 – 15 października), w Porcie Łódź po raz kolejny zagoszczą Targi Mody – P
Data publikacji: 2016-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na karnawałowy blaskKategoria: Moda, LIFESTYLENowy rok w modzie oznacza nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim karnawałowe szaleństwo. Dlatego podsuwa
Data publikacji: 2020-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODNE, ALE RÓWNIEŻ PRAKTYCZNE, CZYLI PLECAKI W MIEJSKIM WYDANIUKategoria: Moda, LIFESTYLEJak dobrać odpowiedni model plecaka, tak aby nawiązywał do aktualnych t
Data publikacji: 2015-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w modzie ślubnej na 2016 rokKategoria: Moda, LIFESTYLENieubłagany upływ czasu najbardziej zauważają z pewnością te kobiety, które wkrótce staną na �
Data publikacji: 2019-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna wg maccioniKategoria: Moda, LIFESTYLEW pierwszych dniach marca firma maccioni zaprezentowała pierwsze modele butów z najnowszej kolekcji wiosna-lato 2019. I
Data publikacji: 2018-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na luz w modzie męskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie w modzie męskiej przełamujemy style. Biurowe sety rozluźniamy sportowymi elementami. Klasykę
Data publikacji: 2020-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coca-Cola x Local Heroes. Wyjątkowa kolekcja ubrań inspirowana kultowym napojemKategoria: Moda, LIFESTYLEKultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najn
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra