Data publikacji: 2017-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowe wyprzedaże na półmetku w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLENiebawem w Warszawie rozpoczną się ferie zimowe. Wola Park ma świetną wiadomość dla tych
Data publikacji: 2017-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe trendy modowe wyjeżdżają na ulice WarszawyKategoria: Moda, LIFESTYLEDwa amerykańskie autobusy szkolne, złota interaktywna szafa wypełniona nagrodami oraz
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Price Day, czyli dzień pełen okazji w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEAvenida Poznań szykuje zakupowe szaleństwo – już w najbliższy piątek
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online w Galerii Klif w Gdyni – spotkanie w salonie Marciano GuessKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Klif w Gdyni zaprasza na kolejne, dziewiąte spot
Data publikacji: 2019-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy t
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Converse otwiera drugi sklep w KrakowieKategoria: Moda, LIFESTYLEConverse zaprasza na do ósmego w Polsce i drugiego w Krakowie sklepu marki.Na mapie Krakowa pojaw
KOBIECA NATURA PEŁNA KONTRASTÓW? KOLEKCJA SOLAR NA F/W 2014/15W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które ? podobnie jak kobieca natura ? są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawienia kol
Data publikacji: 2017-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowe propozycje Andropolu w Sweet HomeKategoria: Moda, LIFESTYLESerca na pościeli, obrusach, jaśkach – a do tego ciepłe przytulne szlafroki, koce i
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowy bukiet ślubny? Chryzantemy są trendy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć większość uroczystości ślubnych odbywa się wiosną i latem, część par decyduje
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że