Data publikacji: 2015-03-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO z nową lokalizacją w Atrium Copernicus w ToruniuKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka oferująca męską odzież klasyczną i smart casual powiększa lokal w z
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Pumpkin Spice Latte – kultowy napój od jutra w ofercie Starbucks!Kategoria: Moda, LIFESTYLE22 września, w pierwszy dzień jesieni, do oferty Starbuc
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz ZeCirlce² – estetyczny smartwatch z bogatymi możliwościamiKategoria: Moda, LIFESTYLEZeCirlce² od szwajcarskiej firmy MyKronozSmartfony, smartwat
Informacja prasowaZduńska Wola, 22 października 2015Dzianiny – modowy must-have tej jesieniJesień zawitała do nas na dobre. Świadczą o tym krótsze dni, niższe temperatury i zmiany w naszej garderobie. Letnie, kolorowe stro
Casu ? nowości na jesieńLato jeszcze w pełni, ale w sklepie internetowym Casu można już zobaczyć nową kolekcję przygotowaną przez markę na nadchodzący sezon. Czerpiąc inspiracje ze światowych wybiegów, tej jesieni kobiet
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci BiedronkaKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznał i pokochał ją cały świat, a z czasem stała si
Data publikacji: 2017-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda dla niej i dla niego – paryski szykKategoria: Moda, LIFESTYLEParyż – miasto sztuki, miłości, ale przede wszystkim – niekwestionowana stolica mody!Mod
Data publikacji: 2017-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Majowa edycja targów mody w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEWola Park zaprasza na wiosenną edycję Targów Mody Off-Fashion Store. Od 11 do 14 maja odwiedzają
Vippi Design ? Postaw na kolor i oryginalnośćJak czerpać radość z mody i bawić się nią z dziecięcą fantazją? O tym, że w lecie wszystko służy do zabawy najlepiej wiedzą mamy i córki. Ucząc się od siebie nawzajem, te
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że