Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bajkowe stylizacje – z tego się nie wyrasta!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDzieciństwo to beztroski czas, pełen przygód i historii, do których każdy z nas chętni
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignKategoria: Moda, LIFESTYLEDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu t
Data publikacji: 2016-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczuj dumę ze Szmalem, Bieleckim i SyprzakiemKategoria: Moda, LIFESTYLENietypowa sesja zdjęciowa we Wrocławiu rozpoczęła akcję społeczną „Poczuj Dumę”.
Data publikacji: 2020-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego recykling ubrań to największy trend 2020, który musisz poznać?Kategoria: Moda, LIFESTYLEW ciągu ostatnich 15 lat branża fashion stała się drugim co
Informacja prasowaWarszawa, 29 grudnia 2016Bądź kobieca – niezależnie od pory rokuZimowa temperatura nie zachęca do eleganckich stylizacji. Gdy słupek rtęci zjeżdża w dół częściej skłaniamy się do ciepłych spodni i
Data publikacji: 2019-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj twórców polskich marek na Mokotowskich Spotkaniach w Placu UniiKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 16 do 18 maja br. w Placu Unii trwać będzie kolejna, odsłona
Moda na lata 70.? znajdź swój must have!Nie można jej przeoczyć! Moda na styl z lat 70. powróciła z wielkim hukiem. W wielu sklepach pojawiły się ubrania inspirowane hippisowką stylistyką – obszerne poncha w azteckie
Jesień w kratkę? Wciąż w modzie!Jesień już na dobre zagościła za naszymi oknami – choć jej początek był łagodny, teraz zaczyna nam doskwierać. Jak walczyć z pogodą w kratkę? Załóż ją na siebie! Kratka to jede
Data publikacji: 2016-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moshi – projektuje wyjątkowe i perfekcyjne produkty, aby poprawić komfort mobilKategoria: Moda, LIFESTYLEZobacz perfekcyjnie wykonane torby i plecaki od Moshi.
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach b