Data publikacji: 2016-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ślub i wesele w 2017 rokuKategoria: Moda, LIFESTYLEDziś państwo młodzi coraz częściej dbają o to, by wszystkie detale – od ich odświętnych strojów, przez
Informacja prasowa, 24 kwietnia 2013r.Lato w TALLY WEiJL– x??? ? ?? czyli guma balonowa i rollercoaster!Lato w Los Angeles to przede wszystkim radosna zabawa, dlatego też kalifornijskie słońce i plaże są inspiracją dla
Modne kreacje na święta i SylwestraŚwięta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, w którym chcemy wyglądać elegancko i zachwycić bliskich piękną kreacją. Także na Sylwestra każda kobieta pragnie zostać królową balu i ol
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda kocha kinoKategoria: Moda, LIFESTYLEDzięki Wrocław Fashion Outlet jeszcze w lipcu można wygrać karnety i bilety na jedno z najważniejszych letnich wydarze�
Data publikacji: 2016-08-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w outletach – czy warto? Obalamy mity!Kategoria: Moda, LIFESTYLELubisz wyprzedaże i promocje? W takim razie z pewnością słyszałeś już o outletach
Data publikacji: 2016-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kamień dobrych relacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEWedług Pantone Rose Quartz i Serenity to dwa najmodniejsze kolory 2016 roku. To dobra wiadomość dla wszystkich wi
RÓŻOWY ZAWRÓT GŁOWY!Kolor wyjątkowo słodki i odmładzający. Niegdyś kojarzony wyłączniez lalkami Barbie i watą cukrową, dziś króluje na wybiegach największych światowych domów mody. Róż, bo o nim mowa, to niekwesti
Data publikacji: 2019-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Haulternative, czyli już nie tylko modnie, ale i etycznieKategoria: Moda, LIFESTYLEHaulternative to modowa alternatywa, bardziej przyjazna dla środowiska i społec
Data publikacji: 2016-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZMYSŁOWA KOLEKCJA BIELIZNY CIĘTEJ LASEROWO OD LIDLAKategoria: Moda, LIFESTYLENa samopoczucie każdej kobiety ma wpływ wiele czynników. Codzienny nastrój może p
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury