Data publikacji: 2015-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złote dodatki, bogate zdobienia i koronka – trendy obecnego karnawałuKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy w modzie damskiej przypominają wyścigi formuły jeden.T
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach b
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignKategoria: Moda, LIFESTYLEDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu t
Pierwszy dzień szkoły ? alternatywa dla nudnego mundurka.Czasy siermiężnych nylonowych fartuszków szkolnych z dopinanymi kołnierzykami mamy już dawno za sobą, w modzie szkolnej zapanowała dowolność. Niemniej pierwsze dni w
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ASICS i PYRATES świętują Dzień KobietKategoria: Moda, LIFESTYLEMarki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet.Marki ASICS i PYRATE
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Silesia City Center z akcją „Szaleństwo ZakuKategoria: Moda, LIFESTYLESzaleństwo Zakupów w Silesia City CenterAż trzy
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Columbia Sportswear prezentuje kolekcję SH/FTKategoria: Moda, LIFESTYLEColumbia Sportswear prezentuje kolekcję obuwia miejskiego SH/FT zaprojektowanego z myślą o
Data publikacji: 2018-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercure Fashion Night w PoznaniuKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzed nami kolejna edycja Mercure Fashion Night we współpracy z Polską Akademią Mody. Wydarzenie odbęd
WITTCHEN ponownie w sklepach sieci LidlLidl przedstawia kolejną odsłonę współpracy z renomowaną marką WITTCHEN. Tym razem w sklepach sieci Lidl pojawi się aż 20 wyjątkowych wzorów torebek damskich z najwyższej jakości wł
Informacja prasowaWarszawa, 22 stycznia 2015Nowoczesna grafika i najwyższa jakość ? limitowana edycja T-shirtów Sold Michała Szulca Michał Szulc w duecie z marką Destrology stworzyli limitowane T-Shirty z unikalną ilustracj�