Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Steve Madden już tej wiosny w Polsce!Kategoria: Moda, LIFESTYLESteve Madden w PolsceMężczyzna, który nosi wiele czapek i butów! Trudno go opisać jednym s�
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIVO! Stalowa Wola zaprasza na 4. urodziny. Będzie się działo!Kategoria: Moda, LIFESTYLEModowe spotkanie z Maffashion, jedną z najpopularniejszych blogerek modow
5 modowych trików, które naprawdę potrafią czarować!Każda z nas chce wyglądać i czuć się dobrze. Zabawa modą może przynieść nieoczekiwane rezultaty, a także nadać naszym stylizacjom niepowtarzalności. Najważniejsza j
„EVERYDAY AMAZING” – NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI ESPRITWe wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki ESPRIT „Everyday Amazing”. Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspirujących
Informacja prasowa, 10.02.2014KOLOR I GEOMETRIATe słowa dominują w opisie najnowszej kolekcji Solar. W sezonie S/S 2015 marka podkreśla moc intensywnych barw i stawia na interesujące fasony.Mocne cięcia i minimalistyczny krój
Data publikacji: 2019-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubrania prosto z szaf znanych osób? Przepis na jesienny lookKategoria: Moda, LIFESTYLEMarina, Maja Bohosiewicz, Sara Boruc-Mannei to tylko kilka znanych osób, któ
Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia prawdziwej wełny – WE ARE KNITTERSKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy na dworze temperatura spada poniżej zera zaczynamy poszukiwać odzieży, która nas ogr
Informacja prasowa,maj 2014Trend Metalik w Simple CPLśniące tkaniny przeszły długą drogę, aby od typowo dyskotekowych kreacji w klimacie lat 80. stać się pełnoprawnymi elementami codziennych stylizacji. Simple CP umieścił
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki powrót trzyczęściowego garnituru. Jak go nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrzez ostatnie lata postrzegany jako staroświecki i niemodny, trzyczęściowy ga
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy