Data publikacji: 2016-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JEANS OD STÓP DO GŁÓW – NOWA KOLEKCJA WE LOVE DENIM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEW dzisiejszych czasach trudno znaleźć osobę, która nie ma choćby jedne
Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YES I DO & YES w wiosennej promocjiKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z wiosną zainuaguruowany został sezon ślubny. Przed Narzeczonymi mało romantyczne, ale nie
Data publikacji: 2016-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ma Szydło do broszki?Kategoria: Moda, LIFESTYLEBroszki stały się niewątpliwie znakiem rozpoznawczym Beaty Szydło. Dzięki temu elementowi biżuterii premier
Top 5 ? hity lata, które będą modne jesienią Charakterystyczną cechą mody jest jej zmienność, która potrafi przyprawić o ból głowy. Na szczęście nie każda rzecz przestaje być modna po paru miesiącach. Jakie trendy by�
Data publikacji: 2016-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Elegancja w słusznej sprawieKategoria: Moda, LIFESTYLEPrestige Męski to firma nie tylko wywodząca się z województwa podlaskiego, ale i silnie z nim związana. T
Data publikacji: 2018-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Force is Female – Siła to kobietaKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje nowe damskie modele Air Force 1.Marka Nike prezentuje nowe kobiece modele Air For
Informacja prasowa Warszawa, 20 grudnia 2013Moda pod choinkęTygodnie biegania po sklepach w poszukiwaniu inspiracji oraz godziny poświęcone na rozmyślanie o wymarzonych prezentach dla najbliższych oficjalnie zwieńczy radosne z
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JOSEPH RIBKOFF – OD XXS DO XXLKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne roz
ABOUT LAST NIGHTMagia sylwestrowej nocy w ujęciach Kasi Bielskiej dla marki SiNSAY.SiNSAY powoli przenosi nas w klimat magicznej nocy sylwestrowej. ABOUT LAST NIGHT to propozycja idealna na szalone noworoczne imprezy. W kolekcji kr�
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n