Data publikacji: 2017-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj typ swojej sylwetki i zachwycaj wiosną. 5 poradKategoria: Moda, LIFESTYLEDlaczego „rożek” powinien unikać bluzek z bufkami, a „gruszce” służą bu
Informacja prasowa, październik 2014Kurtka puchowa Simple CP – kolekcja jesień-zima 2014/15Od wielu sezonów na wybiegach możemy zauważyć tendencję do zacierania się różnic pomiędzy modą casual a elegancką. Simple C
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym lookbookiem marki Claire?s na sezon wiosna-lato 2015.…
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na internetowych zakupachKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sandały – wakacyjny must have letnich stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLENie ma lepszego obuwia na upalne dni niż sandały. To typowo letnie buty, które w zale
Data publikacji: 2019-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienny must-have! Jak nosić golf?Kategoria: Moda, LIFESTYLEJesień już w pełnym rozkwicie, więc nie możemy mieć wątpliwości, że jej największych hitem je
Data publikacji: 2016-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lato – czas zakupów i wypoczynkuKategoria: Moda, LIFESTYLELato w pełni zatem wielu z nas wypoczywa lub właśnie planuje upragniony urlop. Wyjazd na kilka dni, a
Informacja prasowa 22.04.2021 r.Biegiem do lata!Lato zbliża się wielkimi krokami, a siłownie i kluby fitness nadal są zamknięte. Czy to oznacza, że plany o byciu fit w tym sezonie legły w gruzach? Absolutni
Data publikacji: 2015-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje na sezon festiwalowy – rockowo i z klasąKategoria: Moda, LIFESTYLEKażda prawdziwa wielbicielka muzyki i dobrej zabawy musi być chociaż na jednym
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – biżuteryjna marka z myślą o kobietachKategoria: Moda, LIFESTYLE15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki D