Trendy w modzie męskiej nie zmieniają się tak szybko jak w kobiecej. Jeśli jakiś fason się sprawdzi, zwykle wchodzi do kanonu na stałe. A jeśli jeszcze ma coś wspólnego ze sportem, a przy tym jest wygodny, to po prostu musi s
Męski punkt widzenia– nowości od PRIMAMODA na sezon jesień-zima 2014W obliczu różnorodnych trendów w kolekcjach dla kobiet czasem wydaje się, że moda męska nie ma nic nowego do zaproponowania – nic bardziej mylne
Data publikacji: 2015-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dress code – poradnik dla zagubionych mężczyznKategoria: Moda, LIFESTYLEWłaściwy ubiór wiele mówi o mężczyźnie i może mieć bardzo duże znaczenie w wiel
Data publikacji: 2019-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann – niemiecki lider branży optycznej otworzył nowy salon w CzęstochowieKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Fielmann 19 grudnia br. otworzyła swój nowy salo
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geometryczne plastry miodu – hit sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEMotyw plastra miodu to jeden z najgorętszych trendów – pojawia się w postaci heksagonalny
Data publikacji: 2015-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty w stylu dandy z nutką glamourKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancja, klasa, błysk – to trzy słowa charakteryzujące styl glamour, jeden z najmodniejszych
FIORATO BIANCO– sportowy system w kolekcji PRIMAMODACiepło, ciepło – gorąco! Sezon wiosna-lato 2014 łączy się wielkimi krokami, a wraz spośród nim powiew świeżości w popularności. Fiorato Bianco, nowa propozyc
Gold, Champagne, Fuchsia ?intrygujące zapachy w najnowszej kolekcji KariNieuchronnie zbliża się koniec lata, a wraz z nim pojawia się tęsknota za beztroską wakacji. Jak podczas jesiennych miesięcy zatrzymać wspomnienie ciepł
Data publikacji: 2016-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Anatomia Air Force 1 – cztery dekady miejskiego klasykaKategoria: Moda, LIFESTYLEPróba czasu to egzamin, który nie polega na braku zmian. To nieustanny rozwój,
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że