Data publikacji: 2019-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top 3 męskich butów w tym sezonie – zobacz, jak wygląda nasze podium!Kategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie wśród butów męskich niekwestionowanym liderem s
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komu kobiety zawdzięczają obcasy?Kategoria: Moda, LIFESTYLEObcasy – dodają seksapilu, pewności siebie, wyszczuplają sylwetkę. Dzięki nim każda kobieta moż
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayKategoria: Moda, LIFESTYLELily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayMarka
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki powrót trzyczęściowego garnituru. Jak go nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrzez ostatnie lata postrzegany jako staroświecki i niemodny, trzyczęściowy ga
Data publikacji: 2016-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WPROWADŹ DO SWOJEJ SZAFY TROCHĘ SŁOŃCA – NOWA KOLEKCJA W MARYNARSKIM STYLU W LIDKategoria: Moda, LIFESTYLEModa marynarska kojarzona jest z wakacyjną, luźną
Data publikacji: 2019-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W PAŹDZIERNIKU ODBYŁ SIĘ POKAZ MODY NAJNOWSZEJ EKSKLUZYWNEJ KOLEKCJI DK BY DOROTKategoria: Moda, LIFESTYLEPióra odgrywają główną rolę w najnowszej kolekcji
CLAIRE?S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 ? Claire?s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcząt oraz młodych
Faktury 3D ? falbany i plisyPlisy i falbany nie są już kojarzone jedynie ze szkolną akademią ? tej wiosny stają się obowiązkowym mundurkiem każdej fashionistki! Niezależnie od tego, czy preferujesz kobiecy styl, czy jesteś f
Kraków, 20 lutego 2017Informacja prasowa Wólczanka wiosna-lato 2017: kulisy sesjiWiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odc
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że