Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z historią miłosną w tleKategoria: Moda, LIFESTYLEBiżuteria z historią miłosną w tleWart ponad pół miliona złotych diamentowy pierścionek cz
Nessi ? uliczne inspiracje ze stolic modyLato zostało oficjalnie pożegnane, a więc teraz jest najlepszy czas na konkretne propozycje stylistyczne, w których nie zabraknie miękkich dzianin, futer i skór. Czerpiąc inspiracje z os
Informacja prasowa, 9.12.2014ŚWIĄTECZNY SZYKPrzełom grudnia i stycznia to okres sprzyjający uroczystym spotkaniom w gronie przyjaciół i rodziny. Te wyjątkowe okazje wymagają szczególnej oprawy. Nic tak nie podkreśli charakt
Informacja prasowaZduńska Wola, 28 września 2016Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye CelluliteNajnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UPKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogaca
SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
River Island Design Forum współpracuje z T. LipopRiver Island przedstawia pierwszą męską kolekcję w ramach inicjatywy Design Forum. Po trzech udanych kolaboracjach z młodymi projektantkami nadszedł czas na mężczyznę –
Data publikacji: 2014-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najbliższa niedziela pod znakiem mody ślubnejKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 26 stycznia 2014 roku przyszłe pary młode mają szansę wziąć udział w XXV Targach
FEMME REBELLE – POWITAJ JESIEŃ Z TALLY WEiJLWczesna jesień w TALLY WEiJL to mieszanka stylu rebel z collegowym klimatem. Typowo jesienna paleta barw nadaje kolekcji charakteru, przypominając jednocześnie o zbliżającym się
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat