Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaką porą roku jest Twoja uroda i jak wykorzystać to podczas zakupów?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiosna, lato, jesień, zima – to pory roku, które… odmienią
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs dla stylistów w salonie Woolrich w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLEWoolrich Warszawa organizuje w jedynym w Polsce monobrandowym salonie marki, pr
Data publikacji: 2018-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Onyks, malachit, howlit – co symbolizują?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKamienie mogą pełnić nie tylko funkcję ponadczasowej ozdoby, ale także przynosić szcz
Data publikacji: 2015-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idealna męska bluzaKategoria: Moda, LIFESTYLEBluza z kapturem to jeden z podstawowych elementów garderoby każdego mężczyzny. Kojarzy się z wysportowaną sylwet
MISS SPORTYSportowe ubrania przestały być jedynie synonimem codziennego komfortu. W tym sezonie interpretujemy je w przeróżnych stylach ? od miejskiego szyku po glamour. Dzięki oversize?owym T-shirtom, dresowej dzianinie i akceso
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wskazówek, jak nadać nowe życie starej kreacji i… zabłysnąć na przyjęciuKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowy wieczór zbliża się wielkimi krokami. Planu
Data publikacji: 2016-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cykl spotkań z projektantką Ewą Łukawską w ramach premiery kolekcjiKategoria: Moda, LIFESTYLEZapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – serię 5 inspirujących
KOBIECA NATURA PEŁNA KONTRASTÓW? KOLEKCJA SOLAR NA F/W 2014/15W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które ? podobnie jak kobieca natura ? są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawienia kol
Data publikacji: 2016-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lipiec – miesiąc wspólnych marzeń w akcji PCC 360*Kategoria: Moda, LIFESTYLEW lipcowych odsłonach akcji PCC 360* Poznań udowodnił, że na swoich ulicach goś
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że