Data publikacji: 2017-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Industry Days – jak zarabiać na modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż od wieków Łódź nosiła tytuł stolicy mody. W świadomości Polaków jest mi
Informacja prasowa,wrzesień 2014Appartement Francais– Pierre Cardin na sezon jesień-zima 2014/15Propozycje marki Pierre Cardin na nadchodzący sezon zostały sporządzone z myśląo tym mężczyźnie, który ceni sobie ele
Data publikacji: 2018-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eobuwie.pl w Zielonych Arkadach – pierwszy salon stacjonarny w regionieKategoria: Moda, LIFESTYLEeobuwie.pl robi krok w stronę Bydgoszczyeobuwie.pl robi krok w
Venis ? moc koloru na długi weekendWiosna w pełni, idzie maj, zatem większość z nas myśli już o długim weekendzie. Czekają urlopy, bliższe lub dalsze podróże lub po prostu kilka dni odpoczynku na działce. Można zrezygnow
Data publikacji: 2015-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szpilki – jakie obcasy wybrać?Kategoria: Moda, LIFESTYLEMimo upływu lat i zmiany mód, szpilki nic a nic nie tracą na swojej popularności, trudno też wyobrazi
Data publikacji: 2017-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda dla niej i dla niego – paryski szykKategoria: Moda, LIFESTYLEParyż – miasto sztuki, miłości, ale przede wszystkim – niekwestionowana stolica mody!Mod
Data publikacji: 2017-06-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwcowe Targi Off-Fashion Store w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLELato zbliża się wielkimi krokami. Warto zacząć myśleć o zmianie garderoby na wakacyjną
Allegro inspiruje ? plażowe trendy last minute na lato 2014Wakacyjną modę najczęściej kojarzymy z plażowymi stylizacjami ? cały rok tęsknimy przecież za neonowymi kostiumami kąpielowymi, zwiewnymi sukienkami i dżinsowymi sz
Data publikacji: 2019-06-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIOSENNY I KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWYKategoria: Moda, LIFESTYLEW paski, kropki, kratkę, w ulubione motywy z bajek czy jednokolorowe: skarpetki – choć stanowią jedy
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że