Informacja prasowa 16.12.2016, WarszawaByć jak rajski ptakDominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Ag
Data publikacji: 2017-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Szafa by Fashion Meeting w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź zaprasza na walentynkową edycję targów mody z cyklu Polska Szafa by Fashion
Data publikacji: 2016-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moshi – projektuje wyjątkowe i perfekcyjne produkty, aby poprawić komfort mobilKategoria: Moda, LIFESTYLEZobacz perfekcyjnie wykonane torby i plecaki od Moshi.
Data publikacji: 2017-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY NUMER L’OFFICIEL POLSKA JUŻ W SPRZEDAŻYKategoria: Moda, LIFESTYLEZwiększony do 50 tys. nakład i wyjątkowa okładka z grafiką René Gruau, kultowego ilus
Data publikacji: 2020-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert: kwiaty!Kategoria: Moda, LIFESTYLETrend alert: kwiaty! Gęsta łączka, rozłożyste pąki magnolii czy drobne listki – motywy roślinne dominują
Data publikacji: 2018-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już jest! „KiK Style” – inspirujący magazyn dla klientów KiKKategoria: Moda, LIFESTYLEJako brand, którego ambicją jest nie tylko oferować, ale i wyznacza
Feel The Colour– prezentacja kolekcji Andrzej Jedynak na sezon AW 2014/1526 czerwca odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Andrzej Jedynak Feel The Colour, podczas której przedstawione zostały wyjątkowe modele n
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz ZeCirlce² – estetyczny smartwatch z bogatymi możliwościamiKategoria: Moda, LIFESTYLEZeCirlce² od szwajcarskiej firmy MyKronozSmartfony, smartwat
Bohater szaf na całym świecie. Uniwersalny jeans Jeszcze w latach 50. i 60. uchodził za pewną ekstrawagancję, symbol buntu, bywał nawet kojarzony z przestępcami. Jeans – bo o nim mowa – początkowo traktowany jako strój ro
Data publikacji: 2017-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network wzmacnia portfolio modowe z „Atomówkami” w regionie EMEAKategoria: Moda, LIFESTYLE„Atomówki” szturmem zdobywają świat mody. Cartoon Netwo