Moda na lata 70.? znajdź swój must have!Nie można jej przeoczyć! Moda na styl z lat 70. powróciła z wielkim hukiem. W wielu sklepach pojawiły się ubrania inspirowane hippisowką stylistyką – obszerne poncha w azteckie
Data publikacji: 2018-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cała prawda o depilacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEGładkie nogi nawet przez kilka tygodni? Czy to możliwe?Gładkie nogi nawet przez kilka tygodni? Czy to możliwe
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złap za druty na wiosnę – We Are KnittersKategoria: Moda, LIFESTYLEW modzie najważniejszą rolę odgrywa indywidualizm. Nie ślepe podążanie za trendami,
Data publikacji: 2014-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocka marka Victorio na targach modyKategoria: Moda, LIFESTYLE3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży,
EAT UR HEART OUT? najnowsza odsłona kolekcji Katy Perry PRISM od marki Claire?sJuż 18 stycznia 2015 r. do sprzedaży trafi najnowsza, piąta już odsłona kolekcja Katy Perry PRISM ? ?EAT UR HEART OUT ?. Zaprojektowana z przymruże
Data publikacji: 2015-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza Festiwal Męskiej ElegancjiKategoria: Moda, LIFESTYLEPrezentacja nowych produktów ekskluzywnej marki Victorio. I wreszcie szereg atrakcyjnych rabatów i promo
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ROZPRZEDAŻ W FACTORY – KOGO SKUSZĄ NAJLEPSZE OFERTY ZAKUPOWE W MIEŚCIE?!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż dziś startuje największe święto okazyjnych zakupów!
Sezon plażowy w pełni, ale wiele z nas dopiero szykuje się do urlopu. Jak prezentować się stylowo na plaży, nie rezygnując przy tym z komfortu? Podstawa udanego plażowania to oczywiście kostium kąpielowy. Dzięki obecnie pan
ZIMOWY NIEZBĘDNIKMimo, że temperatury robią się coraz niższe, na myśl o modowych propozycjach marki New Look zrobi się ciepło każdej fashionistce! Zimowy niezbędnik New Look to ukłon w stronę potrzeb współczesnej kobiety
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc