Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Chłodne ranki i wieczory, ciepłe dni – okres przejściowy między latem a zimą to trudna pora w kwestii ubierania się. Nawet najbardziej wytrawne fashionistki muszą się trochę nagłowić, by wyglądać stylowo, a przy tym nie
Kolekcja Evviva l’arte!HEXAGON ? Nowe oblicze torebkiKrokodyl, struś, saffiano ? tłoczenia na skórzanych torebkach przyjmują różne formy. Zwykle są to motywy zwierzęce, które powtarzają się od lat. Nosimy je naprzemi
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj AxamiKategoria: Moda, LIFESTYLETo prawda, Anka zapomniała jak to jest być seksowną kobietą. Odkąd została mamą dwóch rozhasanych chłopców, jej codzi
Data publikacji: 2020-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiecy tydzień w Galerii GrafittKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwięto wszystkich pań zbliża się wielkimi krokami, a z tej okazji w wielu sklepach będzie można zn
Data publikacji: 2019-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowe plażowanie – modowe hity i praktyczne rozwiązania.Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon plażowy w pełni, ale wiele z nas dopiero szykuje się do urlopu. Jak
BERRYLICIOUS– apetyczna jesień w kolekcji marki Claire?sKwiaty i pióra jesienią? Dlaczego nie! Marka Claire?s na nowo interpretuje największe hity minionego sezonu: kwiaty i pióra. Berrylicious to opaski, kolczyki i kosmet
Data publikacji: 2016-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla małych księżniczek – kolekcja Gatty na pierwszą komunięKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowej oprawy. W maju będzie nim niew�
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twoja skóra po lecie mówi SOS? Dowiedz się, jak o nią zadbać!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z końcem wakacji nasza skóra jest zmęczona słońcem i potrzebuje
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n