Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybrać okulary na majówkę?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami zbliża się wyczekiwana przez wszystkich majówka. Każdy inaczej planuje swój wypoczyn
14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YES I DO & YES w wiosennej promocjiKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z wiosną zainuaguruowany został sezon ślubny. Przed Narzeczonymi mało romantyczne, ale nie
Data publikacji: 2016-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory kocha miejski stylKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factor
Marynarskie dodatki są trendy! Motywy marynarskie nie są zarezerwowane wyłącznie dla marynarzy, bo już od kilku sezonów zyskują na popularności w modzie codziennej i nie tylko. Dla tych, którzy kochają morze i żeglowanie, a
Data publikacji: 2020-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcas – paryski szyk wciąż w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEMimo iż w każdym sezonie modny jest inny rodzaj obuwia, to już od wielu lat widoczny jest jeden p
Data publikacji: 2015-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: STEVE MADDEN wkrótce w Polsce!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPoznaj historię sukcesu marki!Mężczyzna, który nosi wiele czapek i butów! Trudno go opisać jednym
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat