Warszawa, 10.08.2016 Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017 Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych
Data publikacji: 2015-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dress code – poradnik dla zagubionych mężczyznKategoria: Moda, LIFESTYLEWłaściwy ubiór wiele mówi o mężczyźnie i może mieć bardzo duże znaczenie w wiel
Data publikacji: 2020-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda, sport i dobroczynność – niecodzienne wydarzenie liveKategoria: Moda, LIFESTYLEDawno nie było w Trójmieście pokazu mody zorganizowanego z takim rozma
Informacja prasowaWarszawa, 24 lipca 2018 r.Co jakiś czas najwięksi światowi projektanci powołując się na markę PANTONE, ogłaszają kolory, które stanowić będą absolutny hit danego sezonu. I tak co kilka miesięcy czytamy
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobrze ubrany mężczyzna jest w modzie. 7 porad stylistyKategoria: Moda, LIFESTYLEKażdy mężczyzna chciałby wyglądać jak James Bond – przyciągać wzrok kobi
Wakacyjna Kolekcja Beaty Pawlikowskiej ? dostępnej od 8 lipca w salonach Empik.Wybierz się w podróż szlakiem najsłynniejszej polskiej Blondynki! Kolekcja Beaty Pawlikowskiej to zestaw regionalnych produktów z Indii sygnowanych n
Modnie i z klasą w najmodniejszym włoskim wydaniu, czyli kolekcja PRIMAMODA na sezon wiosna-lato 2015Sezon wiosna-lato 2015 to feeria soczystych kolorów i ciekawych faktur ? fuksja, mięta czy kobiecy, wężowy wzór – to tyl
Ahoj lato!– ustaw kurs na marynarski stylLato zbliża się wielkimi krokami. Myślami już przenosimy się nad błękitne morzei piaszczyste plaże. W miarę jak dni robią się coraz cieplejsze, triumfy święci marynarski st
Data publikacji: 2020-12-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MISBHV nowym „Przyjacielem UNICEF”Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka streetwearowa MISBHV została nowym „Przyjacielem UNICEF”. Łącząc siły z najwię
Douglas celebruje miłość z gwiazdami TOP MODEL!Warszawa, 02.02.2021: A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas, lider rynku perfumerii, rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MO