Modnie i z klasą w najmodniejszym włoskim wydaniu, czyli kolekcja PRIMAMODA na sezon wiosna-lato 2015Sezon wiosna-lato 2015 to feeria soczystych kolorów i ciekawych faktur ? fuksja, mięta czy kobiecy, wężowy wzór – to tyl
Informacja prasowa28 listopada 2016Suknie idealne na wielkie wyjścia i kameralne przyjęcia – czyli nowa odsłona kolekcji sukni ślubnych Agaty WojtkiewiczNajnowsza kolekcja „Ślub w Wielkim Mieście” jest ekskluzywną prop
Data publikacji: 2015-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapachKategoria: Moda, LIFESTYLEModowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki
Data publikacji: 2019-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top 3 męskich butów w tym sezonie – zobacz, jak wygląda nasze podium!Kategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie wśród butów męskich niekwestionowanym liderem s
Materiały prasowe, 31.10.2014 r.Druga dłońJeśli dłoń rzeczywiście jest wizytówką kobiety, to zimą musimy zadbać o nią szczególnie. Pomyślmy nie tylkoo tym, żeby było jej miłość i wygodnie, ale i o tym, żeby mogł
KOBIECA NATURA PEŁNA KONTRASTÓW? KOLEKCJA SOLAR NA F/W 2014/15W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które ? podobnie jak kobieca natura ? są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawienia kol
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saucony Grid Web 2000 – wyrazisty styl w sejsmicznym wydaniuKategoria: Moda, LIFESTYLENowe oblicze kolekcji Saucony Originals rozpoczęło się wraz z reaktywacją
Informacja prasowaŁódź, 9 stycznia 2019Oto nowy Mister Polski… Jest Saxxy?W środę 9 stycznia w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się gala finałowa konkursu Mister Polski.Zwycięzcą okazał się kandydat z numerem 17
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SONO IDONI z nagrodą Retail Marketing AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLENagroda przyznawana jest przez firmę Promedia najlepszemu sklepowi na polskim rynku. Celem ko
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że