Data publikacji: 2018-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owocowo, wygodnie i… odważnie – modowe trendy na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy lansowane przez wielkie domy mody i topowych projektantów nie każdemu
Informacja prasowaZduńska Wola, 9 listopada 2015Satti Matti – nowość w ofercie Gatta na nogach Justyny Steczkowskiej!Justyna Steczkowska – ikona klasy, elegancji i seksapilu – wraca do Gatty. Artystka, podobnie jak marka od
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Futurystyczna kolekcja sneakersów od NIK Giatoma NiccoliKategoria: Moda, LIFESTYLELubelska firma NIK Giatoma Niccoli wypuściła właśnie nową kolekcję miejskich
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wskazówek, jak nadać nowe życie starej kreacji i… zabłysnąć na przyjęciuKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowy wieczór zbliża się wielkimi krokami. Planu
Elegancka alternatywa dla wymagających i aktywnych kobietNowoczesna kobieta codziennie podejmuje liczne wyzwania, aktywnie spędza dzień, prowadzi odpowiedzialny biznes, a przy tym? potrzebuje czuć się komfortowo i zawsze wygląda
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Data publikacji: 2018-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary na Dzień Kobiet. Jakie kolory i kształty najchętniej wybierają Polki?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOprawki okularów są dodatkiem tak samo ważnym, jak zega
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda kocha kinoKategoria: Moda, LIFESTYLEDzięki Wrocław Fashion Outlet jeszcze w lipcu można wygrać karnety i bilety na jedno z najważniejszych letnich wydarze�
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku