Data publikacji: 2017-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dżinsy dla każdego w TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo wszystkich sklepów TK Maxx dotarła właśnie wiosenna dostawa dżinsów! Wśród setek markowych egzempl
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Price Days, czyli weekend wyjątkowych okazji w Zielonych ArkadachKategoria: Moda, LIFESTYLENa każdego, kto w dniach 23-25 listopada odwiedzi bydgoskie centru
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Must have w szafie każdej businesswomanKategoria: Moda, LIFESTYLEModa – również biznesowa – ewoluuje, dlatego warto śledzić trendy. Co powinno znaleźć si�
Data publikacji: 2018-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony kolor millenialsów w biżuterii Ditty ZimmermannKategoria: Moda, LIFESTYLEInfluencerzy z pokolenia Y kochają róż. Kolor ten pojawia się w stylizacjach
Data publikacji: 2017-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w świecie e-commerceKategoria: Moda, LIFESTYLEWiele debiutujących na rynku marek modowych decyduje się na sprzedaż online. Wygoda związana z zakupam
Data publikacji: 2016-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory kocha miejski stylKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factor
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reprezentuj klasykę – fani Reebok Classic w wiosennej sesji markiKategoria: Moda, LIFESTYLEReebok Classic już po raz trzeci zrealizował projekt Reprezentuj
SWEATER WEATHER– modna dzianina na sezon AW14W tym roku dzianina szturmem zdobyła światowe wybiegi! Total looki złożone z miękkich swetrów i tunik oraz spódniczek z wełny pojawiły się między innymi w kolekcjach takic
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Data publikacji: 2017-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6. zmysł według BIZUU i Michała SzulcaKategoria: Moda, LIFESTYLE6. zmysł według projektantów – ambasadorów marki WhirlpoolNiedawno pokazali swoje kole