Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowskiKategoria: Moda, LIFESTYLESEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&br
Data publikacji: 2019-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Śląski street fashion ma się dobrze – kolejna edycja akcji Silesia LookKategoria: Moda, LIFESTYLEKatowice słyną ze stylowo ubranych mieszkańców, którzy wio
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieco, ale nie wulgarnie. Odczarowujemy zwierzęce motywy w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLENie brakuje kobiet, które unikają noszenia zwierzęcych printów czy
Data publikacji: 2015-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie dajmy się jesiennym chłodomKategoria: Moda, LIFESTYLEAby zachować dobry nastrój, nawet w te dni, gdy pogoda za oknem temu nie sprzyja, warto pomyśleć o tak
Zabłyśnij w butach Nessi/ Metaliczne szaleństwo z NessiMetallic – to trend, o którym głośno. Uwielbiany przez takich projektantów, jak Gucci, Givenchy, Calvin Klein, Jimmy Choo, Christian Louboutin i wielu, wielu innych.
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Środkowoeuropejska premiera kolekcji Mon CheriKategoria: Moda, LIFESTYLEKoronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w modzie ślub
Data publikacji: 2017-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Industry Days – jak zarabiać na modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż od wieków Łódź nosiła tytuł stolicy mody. W świadomości Polaków jest mi
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geometryczne plastry miodu – hit sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEMotyw plastra miodu to jeden z najgorętszych trendów – pojawia się w postaci heksagonalny
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty na wyjątkową okazjęKategoria: Moda, LIFESTYLEGrudzień to czas obfitujący w wiele uroczystych wydarzeń, takich jak wigilia czy sylwester. Specjalne okazje
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem