Ahoj lato!– ustaw kurs na marynarski stylLato zbliża się wielkimi krokami. Myślami już przenosimy się nad błękitne morzei piaszczyste plaże. W miarę jak dni robią się coraz cieplejsze, triumfy święci marynarski st
Data publikacji: 2020-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 sukienki, które pokochasz tego lataKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie sukienki nosić tego lata? Must have to zwiewne komfortowe kreacje, wykonane z dobrej jakości
Informacja prasowaZduńska Wola, 9 listopada 2015Satti Matti – nowość w ofercie Gatta na nogach Justyny Steczkowskiej!Justyna Steczkowska – ikona klasy, elegancji i seksapilu – wraca do Gatty. Artystka, podobnie jak marka od
SWEATER WEATHER– modna dzianina na sezon AW14W tym roku dzianina szturmem zdobyła światowe wybiegi! Total looki złożone z miękkich swetrów i tunik oraz spódniczek z wełny pojawiły się między innymi w kolekcjach takic
Data publikacji: 2017-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z myślą o kobietach – technologia Merrell QFormKategoria: Moda, LIFESTYLEWygodę zapewni technologia QForm2, która została zastosowana w kobiecych modelach but
Data publikacji: 2020-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeofficeKategoria: Moda, LIFESTYLE3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeofficePandemia spowodowała,
CAMAIEU A/W 2015-2016 LOOK BOOKKRATA, DENIM FOLK I AKCENT MARYNARSKI LAT 60’DOMNINUJĄCE TRENDY KOLEKCJIJesienno-zimowa kolekcja Camaieu to modowa hybryda najgorętszych trendów na nadchodzący sezon. Nadalw dominuje jeans ̵
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Informacja prasowa Kościan, 25 maja 2021 r.CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spó�
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust