Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
Data publikacji: 2015-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na Złoto Srebro CzasKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż we czwartek 1 października rozpoczną się w MT Polska 16. Międzynarodowe Targi Biżuterii i Zegarków Zł
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komu kobiety zawdzięczają obcasy?Kategoria: Moda, LIFESTYLEObcasy – dodają seksapilu, pewności siebie, wyszczuplają sylwetkę. Dzięki nim każda kobieta moż
Data publikacji: 2014-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynki na każdą kieszeń! Prezenty dla niejKategoria: Moda, LIFESTYLEMimo że do 14 lutego jest jeszcze trochę czasu, my już myślimy o walentynkach i związ
Data publikacji: 2018-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na luz w modzie męskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie w modzie męskiej przełamujemy style. Biurowe sety rozluźniamy sportowymi elementami. Klasykę
Data publikacji: 2018-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda festiwalowaKategoria: Moda, LIFESTYLESezon festiwalowy w pełni. Jak komponować stylizacje jeśli jedziesz na Kraków Live Festival albo Tauron Nowa Muzyka? Iz
Data publikacji: 2015-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO na Prezydenta?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOświadczenie spółki w sprawie czynienia kandydatów na Prezydenta RP przystojniejszymi i eleganckimi za pomocą
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Silesia City Center z akcją „Szaleństwo ZakuKategoria: Moda, LIFESTYLESzaleństwo Zakupów w Silesia City CenterAż trzy
Data publikacji: 2020-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święta w domowym klimacie. Poznaj limitowaną kolekcję Coca-Cola i TezenisKategoria: Moda, LIFESTYLECoca-Cola połączyła swoją kreatywność z włoską marką