More is moreW tym sezonie więcej znaczy więcej! Jak udowodnili światowi projektanci – od Jeremy’ego Scotta po Rodarte, od przybytku głowa nie boli. Ekstrawagancjai dystans, zabawa estetyką i formą – oto iście
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komu kobiety zawdzięczają obcasy?Kategoria: Moda, LIFESTYLEObcasy – dodają seksapilu, pewności siebie, wyszczuplają sylwetkę. Dzięki nim każda kobieta moż
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spodnie w roli głównej. Jak zbudować na nich stylizację?Kategoria: Moda, LIFESTYLEAby wyglądać kobieco, nie musimy zakładać na siebie zwiewnej sukienki czy d
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powrót po wakacjach – sprawdź, co ubierać do pracy w tym sezonieKategoria: Moda, LIFESTYLENieuchronnie kończą się wakacje stąd tak istotne, aby zacząć wra
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Industry Days: pokazy mody na światowym poziomie!Kategoria: Moda, LIFESTYLEZnamy pierwszą gwiazdę Fashion Industry Days w Sukcesji! Będzie nią docenian
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Höglu już wiosna!Kategoria: Moda, LIFESTYLECo wyróżnia markę Högl? Jakość, wygoda, a nawet zapach skóry, który uzależnia swoje klientki. Co wyróżn
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Kolekcja Evviva l’arte!HEXAGON ? Nowe oblicze torebkiKrokodyl, struś, saffiano ? tłoczenia na skórzanych torebkach przyjmują różne formy. Zwykle są to motywy zwierzęce, które powtarzają się od lat. Nosimy je naprzemi
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.