Data publikacji: 2014-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Elegancki obciach to nadal obciachKategoria: Moda, LIFESTYLEMężczyzna, któremu zależy, aby wyróżnić się swoim wyglądem, łatwo może przekroczyć cienką gr
Data publikacji: 2015-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowo w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLECo jest modne w tym sezonie? Co nosić aby wyglądać dobrze? Na te pytania odpowie Marcin Marciniak – Stylis
Data publikacji: 2017-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na trzy głosy w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie obowiązują trendy w modzie? Które kolory i fasony wybrać, by wyglądać stylowo?Jakie obowi
Data publikacji: 2017-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria dla druhnyKategoria: Moda, LIFESTYLESezon ślubny w pełni! Jesteś druhną? To zaszczytna, ale i odpowiedzialna funkcja. Druhna powinna być dla Panny M�
Data publikacji: 2017-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podaruj innym trochę pięknaKategoria: Moda, LIFESTYLEWybór odpowiedniego prezentu to często nie lada wyzwanie. Każdy marzy o podarunku, który wywoła uśmiech
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Data publikacji: 2017-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wejdź do świata SZALONYCH MOŻLIWOŚCI z nową kampanią marki TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLE“Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” Na to pytanie znajdzi
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja ROY jesień-zima 2016/2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEOdcienie granatu, czerwonego wina i melanżowe szarości – to kolorystyczne propozycje marki ROY dla n
Warszawa, 04.09.2014Informacja prasowa Modowy weekend w mieścieDla wielu powakacyjny weekend to więcej czas odpoczynku i relaksu, którego chętnie zażywają poza miastem. Jednak jeśli tym zupełnie nie udało się uciec na łon
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem