Data publikacji: 2018-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultra Violet… Romantyczny a zarazem prowokacyjny kolor rokuKategoria: Moda, LIFESTYLEMa komunikować oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie, kt
W tym sezonie wraca do łask klasyka, a razem z nią płaszcze. Wybór jest bardzo szeroki, od długich sięgających kostek o intensywnych kolorach, po bardziej uniwersalne rozwiązania do łydek i w stonowanych szarościach. Jak zate
Data publikacji: 2017-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network wzmacnia portfolio modowe z „Atomówkami” w regionie EMEAKategoria: Moda, LIFESTYLE„Atomówki” szturmem zdobywają świat mody. Cartoon Netwo
Materiały prasowe, 26.09.2018 r.Z miłości do… podróży!Kampania OCHNIK jesień-zima 2018/2019Jesienna kolekcja OCHNIK inspirowana najnowszymi trendami ze światowych wybiegów, a jednocześnie sięgająca do nieśmiertelnej kl
Owocowy koktajlW obecnym sezonie postaw na stylizacje inspirowane swoimi ulubionymi owocami. Pomarańcza, arbuz, a może cytryna? Wybór należy do Ciebie!CytrynaŻółty lubi być w centrum zainteresowania. Kolor ten najlepiej wygl
Data publikacji: 2018-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Onyks, malachit, howlit – co symbolizują?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKamienie mogą pełnić nie tylko funkcję ponadczasowej ozdoby, ale także przynosić szcz
Materiały prasowe 07.10.2016 r.Luz w parze z elegancjąAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują styl londyńskiej ulicyLondyn to miasto osobowości, które uwielbia mocne akcenty. Nowoczesność miesza się tuz klasyką, a
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy
Data publikacji: 2019-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top 3 męskich butów w tym sezonie – zobacz, jak wygląda nasze podium!Kategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie wśród butów męskich niekwestionowanym liderem s
Informacja prasowaWarszawa, 13 listopada 2014Mocny trend ? moro w kolekcji SOLDSOLD ? najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodziennych p