Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2017-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już teraz skompletuj garderobę na cały rokKategoria: Moda, LIFESTYLEPo rozpoczęciu letnich wyprzedaży zawartość twojej szafy powiększa się o zwiewne sukienk
PRIMAMODA Resort ? nowości na sezon jesień-zima 2014/15Kolekcja PRIMAMODA Resort w nietuzinkowy sposób łączy charakterystyczny włoski styl z najmodniejszymi trendami sezonu ? tworząc spójną i efektowaną całość. To propozy
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KARL LAGERFELD – KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMAKategoria: Moda, LIFESTYLEKampania KARL LAGERFELD jesień/zima 2019 świętuje kultowe życie i dziedzictwo Karla Lagerfe
Data publikacji: 2015-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybierać i dbać o skórzane ubrania?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWyroby skórzane to bez wątpienia ponadczasowe i luksusowe piękno. Jakość i ekskluzywność �
Data publikacji: 2015-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty w stylu dandy z nutką glamourKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancja, klasa, błysk – to trzy słowa charakteryzujące styl glamour, jeden z najmodniejszych
Data publikacji: 2017-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JESIENNE TRENDY: OTUL SIĘ W NOWOJORSKIM STYLU, SAMODZIELNIE WYKONANYM SWETREMKategoria: Moda, LIFESTYLERęcznie wykonane swetry oraz geometryczne wzory to jedne z n
Informacja prasowa 16.12.2016, WarszawaByć jak rajski ptakDominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Ag
MISS SPORTYSportowe ubrania przestały być jedynie synonimem codziennego komfortu. W tym sezonie interpretujemy je w przeróżnych stylach ? od miejskiego szyku po glamour. Dzięki oversize?owym T-shirtom, dresowej dzianinie i akceso
Sztuka minimalizmuKolekcja Gino Rossi na sezon AW14/15Po Teneryfie, której krajobrazy stały się tłem dla wiosenno-letniej kampanii marki, Gino Rossi powraca do Polski z minimalistyczną i graficzną sesją, prezentującą buty i