Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vanilla night&day z nowym logoKategoria: Moda, LIFESTYLEVanilla night&day z nowym logoPolska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebr
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2019-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idź z duchem czasu – trendy zegarkowe na najbliższy sezonKategoria: Moda, LIFESTYLEChoć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kw
Wakacyjna Kolekcja Beaty Pawlikowskiej ? dostępnej od 8 lipca w salonach Empik.Wybierz się w podróż szlakiem najsłynniejszej polskiej Blondynki! Kolekcja Beaty Pawlikowskiej to zestaw regionalnych produktów z Indii sygnowanych n
Data publikacji: 2020-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego recykling ubrań to największy trend 2020, który musisz poznać?Kategoria: Moda, LIFESTYLEW ciągu ostatnich 15 lat branża fashion stała się drugim co
Data publikacji: 2016-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko suknie i cekiny. Pomysł SETA na sylwestrowe stylizacjeKategoria: Moda, LIFESTYLESylwester to wieczór, podczas którego zazwyczaj panuje przepych. A gdyby
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Converse otwiera drugi sklep w KrakowieKategoria: Moda, LIFESTYLEConverse zaprasza na do ósmego w Polsce i drugiego w Krakowie sklepu marki.Na mapie Krakowa pojaw
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maxi sukienka na lato w trzech wersjachKategoria: Moda, LIFESTYLEMaxi sukienka na lato w trzech wersjachOd botanicznych wzorów rozsianych po mlecznym materiale, p
Trendy w modzie męskiej nie zmieniają się tak szybko jak w kobiecej. Jeśli jakiś fason się sprawdzi, zwykle wchodzi do kanonu na stałe. A jeśli jeszcze ma coś wspólnego ze sportem, a przy tym jest wygodny, to po prostu musi s
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury