SWEATER WEATHER– modna dzianina na sezon AW14W tym roku dzianina szturmem zdobyła światowe wybiegi! Total looki złożone z miękkich swetrów i tunik oraz spódniczek z wełny pojawiły się między innymi w kolekcjach takic
Informacja prasowaZduńska Wola, 19 października 2016Rajstopy Gatta X-TRA LINE – skorzystaj z jesiennej promocji i zadbaj o swoją sylwetkę!Gatta to ekspert w dziedzinie funkcjonalnych produktów, które dzięki unikalnym właś
Data publikacji: 2019-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowe plażowanie – modowe hity i praktyczne rozwiązania.Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon plażowy w pełni, ale wiele z nas dopiero szykuje się do urlopu. Jak
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Poznań poszerzyła ofertę modową dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka Taranko dołączyła do grona najemców Avenidy Poznań.Do jakości po
Szczecin, 30 października 2015„Trick or treat…or t-shirt” – czyli moda na HalloweenDla osób, które nie są zwolennikami dosłownych stylizacji, projektantka Sylwia Majdan oraz „Hand Painted Club” stworzyli minimalistyc
Data publikacji: 2017-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biała koszula w wydaniu marki SETAKategoria: Moda, LIFESTYLEW każdej kobiecej szafie powinna znaleźć się przynajmniej jedna biała koszula. To synonim elegancji
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienno – zimowa synergia piękna i komfortuKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza, jesienno – zimowa kolekcja marki BRAVOMODA to modele, które wpisują się w ob
Vippi Design ? Postaw na kolor i oryginalnośćJak czerpać radość z mody i bawić się nią z dziecięcą fantazją? O tym, że w lecie wszystko służy do zabawy najlepiej wiedzą mamy i córki. Ucząc się od siebie nawzajem, te
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach b