Data publikacji: 2020-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szpilki – królowe obuwniczych półekKategoria: Moda, LIFESTYLETo magiczne obuwie, dzięki któremu możemy dodać elegancji nawet codziennej stylizacji, opty
Data publikacji: 2015-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą internetemKategoria: Moda, LIFESTYLEBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. Codziennie w okresie od 1 kw
WORLD?S BEST FITTING DENIMTALLY WEiJL wprowadza przewodnik po dżinsach Denim Fit Guide.TALLY WEiJL prezentuje nową kampanię ?Find your fit? promującą najnowszą kolekcję aż 15 modeli dżinsów, która spełni marzenia każdej
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcasy… jak w nich chodzić?Kategoria: Moda, LIFESTYLESzpilki to zrównoważone połączenie kobiecości i męskości – delikatnej natury kobiety i wojownicz
Data publikacji: 2019-05-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wyczarować idealny prezent na Dzień Mamy?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDziś świętujemy dzień poświęcony naszej super bohaterce, osobie, która zawsze stoi po
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert – pleciona torba na 3 sposoby!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć ten trend, wylansowany przez francuską ikonę Jane Birkin, święcił triumfy już w lat
Data publikacji: 2017-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BUBBLES od PUFF-BUFF na pokazie mody MMCKategoria: Moda, LIFESTYLE23 listopada odbyła się premiera kolekcji wiosna – lato 2018 marki MMC Studio. Tło pokazu
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak konsumpcjonizm odzieżowy niszczy planetę?Kategoria: Moda, LIFESTYLENieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w
Data publikacji: 2017-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6. zmysł według BIZUU i Michała SzulcaKategoria: Moda, LIFESTYLE6. zmysł według projektantów – ambasadorów marki WhirlpoolNiedawno pokazali swoje kole
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach b