Data publikacji: 2016-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki powrót rajstop! Flesz Fashion Night – wyjątkowa noc z projektantami i marKategoria: Moda, LIFESTYLEZa nami wielkie wydarzenie modowe – 6 września na wa
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Höglu już wiosna!Kategoria: Moda, LIFESTYLECo wyróżnia markę Högl? Jakość, wygoda, a nawet zapach skóry, który uzależnia swoje klientki. Co wyróżn
Data publikacji: 2020-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w BiedronceKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjaln
Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Data publikacji: 2015-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą internetemKategoria: Moda, LIFESTYLEBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. Codziennie w okresie od 1 kw
Data publikacji: 2016-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 460 metrów kwadratowych męskiej elegancjiKategoria: Moda, LIFESTYLE1 marca białostocka sieć Prestige Męski powiększyła się o kolejny salon mody dedykowanej d
Data publikacji: 2015-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdzie czekają najlepsze okazje w Czarny Piątek?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWkrótce nadejdzie tzw. Black Friday, czyli zakupowe szaleństwo, które dotarło także d
Data publikacji: 2014-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stypendium dla uczniów białostockiej „odzieżówki”Kategoria: Moda, LIFESTYLEJednym ze skutecznych sposobów na zmniejszanie bezrobocia jest ścisła współpr
Data publikacji: 2020-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODNE, ALE RÓWNIEŻ PRAKTYCZNE, CZYLI PLECAKI W MIEJSKIM WYDANIUKategoria: Moda, LIFESTYLEJak dobrać odpowiedni model plecaka, tak aby nawiązywał do aktualnych t
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem