Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z historią miłosną w tleKategoria: Moda, LIFESTYLEBiżuteria z historią miłosną w tleWart ponad pół miliona złotych diamentowy pierścionek cz
DŻINSOWY ZAWRÓT GŁOWYW sezonie wiosna/lato 2015 postaw na denim! Kultowy materiał opanował największe światowe wybiegi, więc nie może go zabraknąć w twojej wiosennej szafie. Nosimy go w każdym kolorze i w każdej postaci ?
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 1 września 2015Skarpetki dla dzieci od Woli – do wyboru, do koloru, do woli…Już od najmłodszych lat warto uczyć dziecko, że jego zdanie jest dla nas ważne i dawać możliwość wyboru. W prz
Data publikacji: 2017-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowe propozycje Andropolu w Sweet HomeKategoria: Moda, LIFESTYLESerca na pościeli, obrusach, jaśkach – a do tego ciepłe przytulne szlafroki, koce i
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak dobrać czapkę do kształtu twarzyKategoria: Moda, LIFESTYLEDla wielu z nas wybór czapki jest trudną decyzją. Jak wybrać fason, który podkreśli indywidual
Data publikacji: 2018-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torebki światowych marek w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEAutorska wystawa kolekcji „Zawsze z kobietą” Doroty WróblewskiejTo będzie moda z najw
LEVI’S? PRZEDSTAWIA INSPIROWANĄ KALIFORNIJSKIM STYLEM ŻYCIA KOLEKCJĘ UBRAŃ ?A GOLDEN STATE OF MIND” NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014W jesiennej kolekcji marka Levi’s? znowu powraca do swoich kalifornijskich korzeni.Na
Data publikacji: 2015-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybierać i dbać o skórzane ubrania?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWyroby skórzane to bez wątpienia ponadczasowe i luksusowe piękno. Jakość i ekskluzywność �
Data publikacji: 2020-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na AmazonKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z blogerką modową „Radzką” wspólną k
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że