Pierwszy dzień szkoły ? alternatywa dla nudnego mundurka.Czasy siermiężnych nylonowych fartuszków szkolnych z dopinanymi kołnierzykami mamy już dawno za sobą, w modzie szkolnej zapanowała dowolność. Niemniej pierwsze dni w
LEVI’S? PRZEDSTAWIA INSPIROWANĄ KALIFORNIJSKIM STYLEM ŻYCIA KOLEKCJĘ UBRAŃ ?A GOLDEN STATE OF MIND” NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014W jesiennej kolekcji marka Levi’s? znowu powraca do swoich kalifornijskich korzeni.Na
Kolorowy zawrót głowyJesienne płaszcze na Stilago.plPrawdziwym jesiennym must-have, niezależnie od obowiązujących trendów, jest płaszcz. W tym sezonie projektanci przywiązali szczególną wagę do tej części garderoby. Pł
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Data publikacji: 2020-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAKIE BUTY WYBRAĆ NA WESELE BY PRZETAŃCZYĆ W NICH CAŁĄ NOC?Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon weselny w tym roku rozpoczął się z małym opóźnieniem, jednak te
Data publikacji: 2016-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaNajwięks
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tej wiosny postaw na tatuażKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli zawsze marzyłaś o tatuażu, a nigdy nie miałaś odwagi go sobie zrobić, teraz możesz go mieć! Zupe
Data publikacji: 2018-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torebki światowych marek w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEAutorska wystawa kolekcji „Zawsze z kobietą” Doroty WróblewskiejTo będzie moda z najw
Data publikacji: 2016-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAPAN MEETS EUROPE – zapowiedź nowej kolekcji Joanny KruczekKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy Japonia spotyka Europę może powstać jedynie coś niezwykle oryginal
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc